viernes, 18 de julio de 2008

Santa Mariña

Hoxe é día de Santa Mariña...Non hai moitos anos, hoxe era algo máis: era a paga extraordinaria do 18 de xullo...aquelo, en tempos de "fame" se que era unha festa...
Bendigo a miña profesión que me permite ter coñecido xente coma Zabal, tamén a bendigo porque me ten constantemente viva e atenta o mundo da xente nova, que tanto nos aporta decote.
A Zabal, a Victor Campio Pereira, a Secundino e a algún outro, sígolle o rastro pola rede, pero a vida é máis que un rastro: é unha permanencia e, esa permanencia xa so a teño no meu corazón.
Lín nun libro de Galeano que a palabra Re-cordar (de cordis) era "Volver ó corazón", e por iso que me gusta máis recordo que lembranza, ainda que as dúas teñan o mesmo significado.
Gracias, Zabal, polo comentario. Moitas máis gracias a un home que naceu nas terras aragonesas (e que canta coma ninguén aquela jota : Bárbaros aragoneses, que han querido casar
al Santo Cristo de Ourense con la Virgen del Pilar.
e a jota
, ben cantada, como el sabe, produce un estremecemento), por comentar en galego de Galicia (La Coruña, Lugo,Orense y Pontevedra...)
Hoxe, a lúa rematou o abalo. Estamos na lúa chea, que xunto co devalo ou lúa minguante, fai o que os vellos chaman lúa vella . E lúa bella, que abofé está fermosa... non é coma a de Xaneiro, a máis bonita do ano, pero ten a avantaxe de que se pode ollar toda a noite, sen pasar frío.
Nacho, meu querido Nacho, pai de Blas, compañeiro da miña querida Sonia, ¿de verdade pensas que non lle sego as pegadas os cumpleanos, paseos, festas, mareiras e peligrosas pedras que me mostras no Picasa? Madia levas..
En Paradela de Coles, tamén hai novas: hoxe hai reunión da xunta directiva da asociación, as 21,30 na casa da presidenta, para informar do que se leva feito neste tempo e escoitar novas ideas e para poñer a andar o proxecto do Rueiro.
Outra nova é: Ecos de sociedade: Pili da Anita, Arturo (o seu home) e Angelito (un dos nenos do povo, fillo de ambolosdous), van pasar uns días á praia. Boa viaxe.